Friday, December 01, 2006

Unødvendigt Mad

Undskyld, men hvem er det egentlig der har fundet på det dér grape? Det kan da ikke være rigtigt. En fuldstændig mutters unødvendig frugt man ofte undrer sig over eksisterer. Der er da ingen mennesker, som lige svinger benet ud af sengen om morgenen og tænker " jeg tror sgu liiige jeg snupper VERDENS MEST BITRE appelsindims".
Det er lissom at få en lussing inde i munden.
Hvad har den tænkt sig? "jeg lægger mig her ved siden af appelsinerne, clementinerne og mandarinerne, så opdager de nok ikke noget. " ej fuck jeg lægger mig også lidt ved siden af honningmelonerne, så er der herre gode odds"
Det er ligesom sukat. Hvad skal det til for? Sukat er udelukkende skabt for at ødelægge en ellers ærlig bolle.
Op mod muren siger jeg.
Begge to.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åååh Pepsi... Du er altid klar med en krammer - og et snoretræk i smilebåndet, når der er brug for det.
Det er skønt at have dig tilbage. Det lysner en røvssyg nat på arbejdet, at kunne surfe ind og klukle på din side. Du er min yndlingsblogger, og du har været savnet.
("klukle" er mens som "kluk-le", men "klukle" er i grundet et ret sejt ord).

6:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Shit hvor er du sjov. Har kun læst et af dine indlæg, men må læse mere. Jeg får lyst til selv at blogge, det må jeg komme igang med! Tak for inspiration.

1:31 PM  

Post a Comment

<< Home