Wednesday, June 22, 2005

En lærd tosse er dummere end en uvidende tosse

Altså jeg forstår ikke de der kreditrenterealbanklåns- reklamer. Altså dem med skægget falleret Mr. News, der lægger armen ned og hakker på den, eller går rundt mellem en masse papmaché spørgsmålstegn og siger lange kloge sætninger, der overhovedet ikke giver mening. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad det er de vil have mig til, hvilket jo er ret pinagtigt, da det jo åbenlyst er ment til idioter, der bedre kan forstå plancher og underlige pædagogiske fagter, end benhårde kurver. Er det bare mig? Og kunne de ikke have sparret de dyre opstillede kemilignende dimser med farvet rentesaft væk? Jeg mener, man behøver da ikke være fra Jylland for at have lyst til at spørge: ” Jamen.. Bliver jeg rig?”. ” Nu skal du høre, du kan bare lægge renten ned og betale over 10 år, det er simpelt og.. JAMEN BLIVER JEG RIG?!”

0 Comments:

Post a Comment

<< Home